Monday, June 22, 2009

eh,eh..ko kol jap lg la..aku ade meeting ngan bos aku ni.

ceh..ckp cam orang penting je..itu la gaya seorang gay yang penah misscall no hp aku sblm ni..aku igt kan member2 lame ke..so aku kol la blk..bleh lak die wat2 xtau n xnk ngaku yang die penah kol aku..suare die xcam bapok..tapi xsemestinya suara bapok bru dikatakan gay..haha..itu pada firasat aku la..pas 2 aku trus tnye ko gay ke?die mcm segan2 plak nak jwb..babi btl..ni msti gay yg dpt no aku dari toilet tesco yang aku sendiri xtau kat mn..aku penah cari kat tesco kat kwasan tmpat tggal aku ni,tapi xjmpe pun no hp aku,.no gay yg lain byk la..pas2 aku mls nak lyn sb die bkn kwn aku n die gay..so aku matikan talian..malam 2 die kol aku..mgkin die bru bis keje kot..xtau la keje ape(bajet org koporat la)..die tnye name aku n tggl kat mana tapi aku xbgtau..aku plak wat2 sibuk..tapi mmg btl pun aku tgh sibuk main game..sape2 yang nk berkenalan ngan mamat gay butoh ni,ni no hp die 0125013494..

No comments:

Post a Comment