Monday, June 22, 2009

Member aku seorang pengikis duit gay

cite ni aku xleh pasti kan kesahihan nye..walaupun kisah ni berlaku kat kwn aku sendiri,tapi aku xtau cerita yang sebenar-benarnya..tapi kwn2 aku yang lain kate die gay..die kwn dgn sorg yang dikatakan gay(gay ni pn kwn aku jgk..jd nak senang cite kwn aku yang pengikis ni aku bg name Joe dan kwn aku yg gay sejati ni aku bg name die Saleh)..Dulu Joe ni duk serumah ngan aku tp bl die da semakin intim dgn Saleh die pndah rumah Saleh..Housemate Saleh(juge kwn aku) pnah nmpak diorg tido sekail smbil berpegangan tangan n Saleh juga penah kiz biceps Joe..haha..geli btl..Joe ni suke pnjam duit Saleh n bila die pnjam die susah nak byr blk..2 jela cite die..nnt aku smbung blk..penat nak type ni

2 comments:

  1. biase ar tu bro...mase ak skulah asrama dulu pon ramai jer yg tido same2...siap berendek lg malam2...ish3...mostly dak rugbi & bola ar...taksub pada bola, tu yg mlm2 pon layan bola lain plak...hak3...nafsu remaja kan...sume benda nk try...ko jgn try plak...keh3

    ReplyDelete
  2. Nak kena fuck call aku 0143075365.Ipoh area

    ReplyDelete